Ik ben verkracht in 2013
Kun iemand me helpen ik ben verkracht ze hebben me eerst uitgekleed en toen me hun piemols aan mij borsten gesekst en ik wou niet dat ze me zoenden en hij deet het en ze gingen me vast binden op bed en ze gingen toen mijn hoofd vast bindend opat ik niet weg kon en ze waren zo vies dat ze met me gingen seksen en op mij gingen plassen op me buik en ze gingen ook mij voor geld laten seksen wel een dag en toen ging 1 van hun mij borsten likken en ze gingen iets want onder je onderbuik is aanraken ik probeerde te schopen en het werkt niet en als ik een sneetje brood wou moest ik een uur bij hun seksen die twee jongens zijn 17 en 18 ik mogt het niet zegen tegen me ouders wil je nog horen van 2014 verkracht dan zie het we bij jij en een andere
Reacties
plaats reactieWat erg zeg heb je het tegen je ouders gezegd ik durfde het bijna niet te lezen wat er
Nee dat ga ik nooit doen
Lijkt zo fake!
Ja mezelfff heeft gelijk
Super fake volgens mij
Ja en een ruimte en blootje dacht het niet dit is fake
**** hieronder staat een berichtje van de moderator ****
Beste Lieke,
wat erg dat je verkracht bent. Misschien vind je het fijn om met iemand van 99gram te chatten. Dan kunnen we kijken of we jou kunnen helpen.
Dit kan op werkdagen van 16.00 tot 18.00 en 19.00 tot 21.00
Groet! Moderator
wat erg voor je hoe oud ben jij?? anders kun je misschien met de kindertelefoon bellen. het schijnt dat dat heel erg kan opluchten!
Dit is echt super fake, ga hier niet zielig aandacht lopen zoeken. Dit is voor mensen met een sirieus probleem.
Als je bij de namen kijkt zegt ze : ja mezelffffff heeft gelijk. Dat is dezelfde persoon die dit op eht forum heeft geschreven dus ze is fake -.-
Heeft iemand tip hoe ik het aan me ouders vertelt
Dat was niet zo imsonacyx
je kan gwn namen faken duss
Hey die bericht heb ik niet beschrijven ik was 1augusten weg maar bedankt de mensen die me steunen ik heb bij de poltice aangegeven
ben je verkracht erg
Ik denk dat dit niet echt is gebeurd -_- op je plassen?? Weet je zeker -_- ??? Als ze mijn vagina zouden likken zou ik hun wel laten likken hoor of mijn borsten maar niet seks