Help843)&:8:62?-&9:)3?:!

Bou ik hoorde dus net dat je ontmaagd kan worden zonder seks en ook met bijvoorbeeld turnen en ik zit op turnen maar hoe weet je of je dan bent ontmaagd door turnen?? OLS leg mij het uit!!

13 mei 2020, Tessa

Reacties

plaats reactie
1

Dat was vraag 1. Nu vraag 2. : aps je een tandenborstel gebruikt moet ie dan letterlijk IN je vagina? Vergeet niet aale ]'2 de vragen te beantwoorden 😉😌

13 mei 2020, 22:05, Tessa
2

Onmaagt worden zonder seks?
Ja joh, Onmaagt worden is juist dat je het hebt gedaan. Je kan miss wel nat worden ofzo, maar waarom bij turne alleen geen idee. Volgens mij heeft iemand je gw shit verteld.
En ik heb het nog nooit met een tandenborstel gedaan. *

* Dit bericht is aangepast door de moderator.

14 mei 2020, 15:05, D💞
3

Hi, het verhaal over dat je ontmaagd kan worden tijdens turnen is gebaseerd op een fabeltje. Volgens dit verhaal heb je een maagdenvlies in je vagina. Dit gaat stuk tijdens de eerste keer seks. Dat stuk gaan is dan dus je ontmaagding. Je kan dus ook zogenaamd aan dit vlies zien of iemand een maagd is of niet. Volgens deze verhalen kan het vlies stuk gaan tijdens andere activiteiten, dus moet je er voorzichtig mee zijn.

Laat ik je nou vertellen dat dit niet is zoals het werkt! Het is 1 groot fabeltje. Er is niet te zien aan jouw lichaam of je maagd bent, dat vlies is er niet zoals het vertelt word. Dit verhaal kom je veel tegen op het internet, omdat er geloven en gebruiken aan gekoppeld zijn. Vandaar dat jij het waarschijnlijk te horen heb gekregen.

Wat wel waar is, is dat tijdens de eerste keer seks je vagina iets kan scheuren. Dit is een klein klein beetje en zal een klein beetje bloed op leveren. Dit stukje kan ook door andere activiteiten scheuren, maar dan moet je wel flink je best doen tijdens turnen ;) Ook dit scheurtje heeft niets met maagdelijkheid te maken en heelt gewoon weer netjes.

Ontmaagd ben je na je eerste keer seks en niet anders :)

15 mei 2020, 09:05, Auriane
4

Ten eerste: let alsjeblieft op je spelling en of je woorden goed geschreven hebt. Het duurde namelijk even voor ik begreep wat je wilde, maar Auriane hierboven heeft goed beschreven hoe het met maagdelijkheid werkt.

Hier een antwoord op je tandenborstel gedoe: ehhh wat? "Als je een tandenborstel gebruikt moet die dan..." er moet niks lieve schat, er moet niks. Het lijkt mij juist erg onverstandig om een tandenborstel in je vagina te stelen, als je dat doet, doe het dan niet met de borstelige kant. Doe het dan met de achterkant en maak deze voor gebruik dan goed schoon. Maar als je wilt klaarkomen kun je veel beter met je vingers of met de borstel van de tandenborstel over je clitoris wrijven, net zo lang tot je klaar komt. Dit heeft veel meer effect dan doelloos de achterkant van een tandenborstel in je kut steken. Succes!

15 mei 2020, 09:05, Anna
5

Met tandenborstel bedoelen ze electriche die zet je op je klit

15 mei 2020, 14:05, Bikinigek

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.