14.8 cm normaal niet te klein? reageer !!!!!!!!!!!
hey ik ben net 16 jaar geworden en mijn penis is 14.8 cm is dit een goede lengte en groeit die nog wat hebben jullie of als je een meisje bent wat vind jij de goeie maat
Reageer
Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.
Reacties
plaats reactieOehhhh lkkr hoor
Wat boeit het je kan hem toch niet langer maken
Vanaf de 14cm zit je op een gemiddelde van Nederland.
Zelf heb ik 14,5cm en heb geen klachten gehad van mensen. Laat de groei lekker zijn ding doen.
bedankt voor de reacties
daar is niets mis mee een mooie maat;)
die van mij is maar 11cm
Waarom moeten jongens altijd praten en zeuren over de lengte van hun lul? Dat vind ik zeeeerr irritant🙄😒
ik heb zelf 19 maar dat is genetisch, je kunt er niks aan doen en het gaat er om wat je er mee kunt en niet hoe lang die is als t maar boven de 12-14 zit ,zit je goed
Hoe klein of groot hij ook is, hij past altijd.
En een ''strootje'' kan ook heel lekker zijn.
Spreek uit ervaring, heb er al veel gehad.
(beter een kleintje die steigert dan een grote die weigert.)
Ik ben blij met mijn lengte van mijn penis.
Had geen grote gewild namelijk (18+)
De jeugd van tegenwoordig denken dat een grote of een dikke fijner is voor een meid maar de een heeft een krappe vagina en de ander niet.
Mijn vriend heeft echt een abnormaal grote van 21 centimeter (waar ik zelf niet zo heel blij mee ben, het blijft pijn doen, ook al gebruiken we glijmiddel of iets dergelijks.) Ik vind uit vroegere ervaringen rond de 14/15/16 prima.
Liever een kleintje dan een grote met heel veel moeite. Desondanks houd ik wel van mijn vriend en doen we het nog wel, we houden rekening met elkaar.
En in jouw geval zou ik zeggen, laat lekker de onderkant zijn werk doen. Al had ne een grotere lengte gewild, het maakt niet uit want als je een leuke meid ontmoet, is ze (als het goed is :p) helemaal gek op je en maakt het niet uit.
Laat het lekker zijn gangetje gaan!