11/12 en een 'slaapknuffel'
Heey,
Ik ben 11 jaar en zit in groep acht, ik slaap nog met een knuffel, maar ben ik hier te oud voor?
Mijn beste vriendin, duimde tot ze 8 was maar daarna stopte ze er echt mee. Geen knuffels of wat dan ook. Wat moet ik doen? Ik wil er graag als ik met school op kamp ga, 'van af' zijn. Of dat ik 4 nachten zonder mijn knuffel kan. Als ik op de middelbare zit, wil ik graag écht van af zijn. Iemand tips? Of hoe moet ik dit aanpakken? Ik ben nu nog niet klaar om er meteen mee te stoppen, omdat ik deze twee weken super moe ben. Maar als er slaapfeestjes zijn of wat anders wil ik graag mijn knuffel niet mee. Maar ik denk dat ik dan heimwee krijg...
Wat te doen?
Reacties
plaats reactieNou, ik ben 13 jaar, en heb al sinds m'n geboorte een knuffel. Ik slaap er ook nog mee. Maar je kan gewoon een paar nachten proberen zonder, dat gaat makkelijker dan je denkt!dus voortaan als ik logeer, neem ik hem gwn niet mee. Dus probeer gwn een keer je deken als soort knuffel te gebruiken, en dan kan je dat ook op kamp doen
X me suc6!
Gewoon je knuffel meenemen op kamp.
Mijn vader heeft 2 knuffels in bed.
Mijn moeder en een teddybeer die hij kreeg bij zijn geboorte.
Op vakantie gaan beide knuffels mee.
(hij laat nog liever mams thuis dan zijn knuffel)
Neem het niet mee op kamp, ik zou het thuis laten, voordat je de knuffel kwijtraakt.
Ik ben ook 11 en ik slaap ook met 2 knuffels die ik sinds mijn geboorte heb. vorig jaar toen we op kamp gingen (groep7) Nam ik ze ook gewoon mee, ik schaam me er ook niet voor! als jij het fijn vind om met je knuffel te slapen moet je dat gewoon doen. schaam je er niet voor je bent niet de enige💁🏼✨